Bygga hus





Hejsan. Nu har jag precis tagit ut mina byggstenar ur ugnen. Eller nej, mamma har precis tagit ut dem. Jag sitter ju vid min dator. Men jag har i alla fall gjort mina egna vägger och sånt till ett pepparkakshus som ska stå i mitt rum. Allt har jag gjort själv. Designat och arkitekterat. Eller vad man nu säger.
Ska i alla fall pallra mig upp och kolla hur de blev nu och sedan vänta tills de svalnat och sedan limma ihop allt. Imorgon blir det att lägga på godis och annat sött. Muuums!

Imorgon är det föresten slutprov i Fysik A som gäller så kvällen kommer att bestå av Fysikplugg.. Inte så awesome..

Kommentarer
Postat av: becca

duktig du är gumman, :) älskar pepparkakshus :D

2009-12-07 @ 21:38:00
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0