En hes kråka



Tänkte bara ta och visa er detta innan jag gör mig helt klar och drar iväg till Victor för en helkväll med honom, Adam, Niclas, Rebecca, Janna och någon utav studenterna. Kanske någon fler, man vet aldrig när man är med dem. Ska i alla fall bli trevligt.

Jag fick i alla fall besök av en viss person nyss som skulle sno tillbaka sina bilder som låg lagrade på min externa hårddisk medan dennes dator installerades om. Så nu är allt tillbaka på rätt plats hoppas jag. Denna person var i alla fall överlycklig över att vara hes. Det var nämligen första gången. Så varför inte passa på att förklara hur det gick när han/hon skulle ta sig ut från IKSU efter en volleyboll-turnering tidigare idag? Enjoy.

Kommentarer
Postat av: emelie!!!!!!!!!!!!!!

hahahahahhahahahaha vem är det ens?????????

2009-12-12 @ 20:52:24
URL: http://hihiemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0