Trättade mitt i prick

Hejsan. Har just sett på lite Idol. Jag som skulle plugga. Ja man ser ju hur det gått. Ska i alla fall lägga ifrån mig min dator nu efter att jag har skrivit det här inlägget. Läsa i min fysikbok och kolla igenom alla sammanfattningar. Sedan ska jag se Män som hatar kvinnor och somna till den. Eller försöka somna till den i alla fall.

Imorgon kommer jag faktiskt inte starta datorn fören vid middagstid för innan det är det pluggtimmar som gäller. Vill jag klara slutprovet så får jag fan kämpa. Upptäckte precis att jag hade godis kvar, hur perfekt vart inte det. Nu glömmer jag morgondagen ett tag och ser på film och sover. Godnatt!

ps. är det bara jag som har tänkt på att jag har slutat använda mig av utropstecken lika mycket som tidigare? Då missbrukade jag verkligen dem. Använde ett efter varje mening. Inte okej. Men nu gör jag inte det längre, plus i kanten till mig.

Kommentarer
Postat av: emelie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FAKTSKT jag tänkte förut att du använde utropstecken ofta hehehe



OCH rebecka djerf, det går INTE att somna till män som hatar kvinnor??? den ör ju hemsk??!?!?!!?!?!

2009-12-05 @ 00:12:21
URL: http://hihiemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0