Suck

Godmorgon,godmiddag,godkväll. Ja,vad som helst. Jag har i alla fall ingen aning om vad det är för jag har sovit 8 timmar på 3 dygn. Det känns inte allt för stabilt. Och inte har jag fått skolkatalogen heller. Inte okej alls.
Jag hatar verkligen att ligga och tänka en hel natt och nu har det hänt 3 nätter i rad. Och jag gillar verkligen inte att tänka på en och samma sak eller. Jag hatar att tänka på dig. Nej inte alls okej.

Nu ska jag vänta tills Sverige - Italien börjar och tills Paradise Hotel börjar. Hur tusan ska jag kunna se båda sakerna samtidigt eller vad ska jag prioritera...? Någonting kommer hända på PH om jag ser fotbollen och om jag inte ser fotbollen under 35 minuter kommer det att bli mål då... Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0