Final

God morgon. Måste skynda mig med att städa mitt rum nu. Ska dra mig mot Ersboda om 1 timme och 30 minuter. Eller okej jag ska in till stan först och fylla på busskortet. Är så less på att behöva betala med mobilen. Sedan blir det upp till Intersport för att kolla på en större väska. Nu när jag har idrott tisdagar och onsdagar och gym på måndagar, torsdagar och fredagar kan jag behöva en större väska än fjällräven. Speciellt när jag måste ha med mig dator och skolböcker också.

Efter att jag kollat (och eventuellt köpt en) på väskor så ska jag skynda mig mot sporthushallen där min kusins lag har match klockan 16.00. Hoppas att matcherna inte blir framflyttade bara..
Så nu den tid jag har tills jag lämnar vår varma lägenhet ska spenderas på att städa rummet och äta tidig middag. Eller sen lunch. Jag vet inte var det blir. En blandning av alla mål man ska äta på en dag är det i alla fall. Jag sover för länge nu för tiden.

Fasen så meningslösa inlägg. Ha en bra dag. Ring om ni är på ersboda mellan 16.00 och 22.37 helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: caroline

Sv: Kan bara hålla med!

2010-01-05 @ 20:35:03
URL: http://carranjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0