Hurtiga Rebecka

Hejsan. Idag måste jag skryta känner jag. För satan så duktig jag har varit. Igår ställde jag alarm på klockan 09.00, okej där sket allt sig. Klev upp 09.50 när pappa kom ner och frågade om hjälp. Så då klädde jag snabbt på mig och hjälpte honom att lyfta upp takboxen på bilen och packade den med slalomskidorna. Kände verkligen hur taggad jag blev då! Helt otroligt.

Sedan kom jag in och tog då på mig pjäxorna för att gå in dem liiiite till innan jag ska åka imorgon. Japp imorgon blir det att åka för första gången iår. Samtidigt som jag hade på mig pjäxorna städade jag mitt rum och renbäddade min säng. Så himla duktigt av mig att orka det med pjäxorna på kände jag. Det gick dock väldigt snabbt så klockan 10.15 var jag klar med det.
Inta var jag lat och satt mig vid datorn då nej, jag tog fram mina skolböcker och började med att läsa igenom Trafikantboken så nu har jag läst ca 150 sidor i den och sen påbörjade jag lite repitition av Fysik A eftersom jag har prövning på den kursen snart. Erkänn att det är duktigt av mig att studera på lovet?

Här tar inte sakerna slut om ni trodde det. Nu har jag nämligen packat en väska med handdukar, kläder, hårprodukter, tvål och massa annat. För nu om 1 timme ska jag fara iväg med Victoria och Emilia för att simma på Umeå Simhall. Så otroligt hurtigt av mig. Ska försöka komma iväg och simma en gång i veckan nu framöver så jag ska kolla vad det kostar med ett klippkort där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0