Do I really feel the way I feel

Bra start på dagen. Lite styrketräning skadar aldrig. Har hjälpt pappa att bära ner vår gammla soffa (som verkligen är hur ful som helst) ner för trappan och ut på gården. För nu har vi fått vår nya soffa vi beställde för ett tag sedan. Skönt vill jag lova. Ska paxa en av fotäljerna vi köpte också tror jag.

Nu ska jag duscha och klä på mig och sedan skringa iväg till Ica, och den här gången är det inte godis som jag ska ha. Nej jag ska se om jag hittar gummiband. Eller gummiband heter det tydligen inte men kardborrband heter det inte heller. Så gummiband får duga tills jag köpt det och sett vad det heter. Sen blir det att fixa kläderna till imorgon.
Middag med tjejerna, sjukt awesome. Sedan blir det att röra sig ned mot stan för att vara där vid 12-slaget. Sedan då? Vad händer umeå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0