Forever and always

Jag ligger nu i min säng och läser senaste nummret av Cosmopolitan. På sidan 58 fann jag det som behövs mest av allt i mitt liv just nu. "26 sätt att nystarta". Det är vad jag tänker göra nu till 2010. Året har verkligen allt framför sig för att bli så jävla mycket bättre än 2009.

Det jag ska börja med på denna lista med totalt 26 punkter är nummer 2. "Skriv ner ditt största orosmåln i livet just nu. Skriv sedan 10 lösningar på det - stora som små. Du behöver inte lösa det just nu, men att du funderar konstruktivt i stället för att bara oroa dig är en bra början."

Och det jag oroar mig mest för är att jag är kär i kärleken.
För att inte vara det tänker jag:
  1. Inte ta första bästa person.
  2. Träffa många nya personer.
  3. Lära känna nya personer.
  4. Tänka innan jag gör något.
  5. Försöka klara mig utan någon annan.
  6. Börja leva för mig själv och inte för någon annan.
  7. Känna efter vad som är bäst för mig.
  8. Skaffa en hobby.
  9. Forget about the shit I've been through
  10. Lita på folk.
Hjälp mig att klara detta genom att påminna mig. För ni som känner mig vet att jag kommer behöva det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0