Mellandagsrea

Fysatan säger jag bara. Människor i överflöd vart man än vände sig. Och ja, det är stan jag snackar om. Jag trodde seriöst att jag skulle svimma. Och inte kom jag hem med någonting annat än mat heller. Känns som att jag trängts på stan i onödan.

Hade tänkt köpa några saker men då jag såg köerna ångrade jag mig rätt snabbt. Synd det för jag hade verkligen behövt den där snygga tröjan från The Store och de där Cheap Monday jeansen.. Men eftersom att inget av det var på rea så antar jag att det finns kvar om jag far tillbaka på måndag? Annars var det inte tänkt att jag skulle ha det.

Fick faktiskt en ny skidjacka av mamma och pappa. Tack för den! Jävligt snällt med tanke på att de köpte en dyrjävlajacka till mig i våras och jag har bara använt den 3 gånger..

tack så mycket!


Kommentarer
Postat av: caroline

sv: <3

2009-12-26 @ 23:57:44
URL: http://carranjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0