Pick up


Hejsan! Snacka om att jag är glad idag. Sova länge och sedan jobba sista dagen innan juluppehållet. Låter bra tycker jag. Fick även in lönen igår så jag ska inte klaga. Jag funderar även på att köpa en julklapp till mig själv. Dock så tror jag att jag väntar till efter julen med det. Köpte ju mina hörlurara som kom igår nu innan så jag kanske får vänta lite. Sen kanske man fyndar något under mellandagsrean. Inte illa det.

Jag funderar även på att baka lite julgodis idag. Min  syster har ätit upp allt julgodis som vi hade bakat redan så det enda som finns kvar är hallonkola... Inte okej alls. Hon är fasen en större godisgris än vad jag är, och det är illa. Nu efter nyår har jag lovat mig själv 'bara godis på helgerna'. Någon som tror att jag klarar det i mer än 2 veckor?

Kommentarer
Postat av: elin

gillar din blogg hehe

smygläsarN (a)

2009-12-22 @ 17:28:47
URL: http://elinalbertsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0