If I could make you mine

No one know what it's like
to feel these feelings


Jag har inga känslor alls just nu. Samtidigt som jag har way to much of them, all at the same time. Jag försöker blockera de känslor som finns och finna de som saknas. Jag vet inte om jag vill känns någonting alls för tillfället. Tankarna som snurrar runt i huvudet gör mig bara mer och mer besviken för varje minut. I don't know were to go from here. Kanske är det dags att leta reda på nya platser att vistas på, träffa nya personer att umgås med och leta reda på nya intressen. Frågan är ju bara hur jag ska lyckas med det då jag är fast i samma gamla mönster?
Jag vet inte vad jag själv gör vissa gånger längre. Jag kommer på mig själv med att göra saker som jag aldrig skulle gjort om jag tänkt efter innan. Och jag älskar känslan av att inte ha kontroll, samtidigt som jag hatar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0