Knocked Up



Okej, det var jättefint längst med sandbackavägen igår kväll. Tack My för att du följde med mig. Annars hade jag aldrig gått dit. Det var även uppställt ett litet bord med ett foto och en skrivbok på ett bord tillsammans med ett ljus på skolan. Fint det också. Stämningen var verkligen inte på top kan jag ju försäkra er om. Inte många som var lika glada som de brukar vara. Det kändes.

Nu ska jag bara klaga på min arm. Imorgon är det 1vecka sedan jag tog sprutan med vaccinet mot svininfluensan. Min arm gör fortfarande ont. Jag vill inte använda den mer än nödvändigt. 2 av mina kusiner har dock råkat ut för svininfluensan, så jag är rätt nöjd med att ha tagit sprutan i alla fall.

Nu ska jag platta håret och sedan lägga mig och sova. Imorgon börjar ett nytt äventyr på mimerskolan och vasaskolan. Lär bli intressant att se hur många lektioner jag kommer sent på med tanke på att jag inte hittar.
Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0