Storsjöyran 2010

Idag trillar det in inlägg här på bloggen märker det och inte vet jag vart jag fått inspirationen till att skriva från heller. Och inte är det något intressant att läsa. Illa.

Men nu är till och med jag sugen på sommaren har jag kommit fram till. Och jag har längtat efter vintern hur länge som helst känns det som. Inte okej. Men i sommar ska jag i alla fall iväg på festivaler och dra iväg till Stockholm med vänner och säkert många andra saker. Så det är inte så konstigt att jag är taggad nu! Bland annat så blir det nog Storsjöyran. Bara jag får med mig någon dit.
Känner ni inte hur roligt det skulle vara att fara iväg? Känner ni inte att ni vill följa med? Jag förstod väl det, vem vill inte dit? Lyssna bara på den här spellistan. Jag vet inte varför, men jag vill ha sommar när jag hör den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0