All at once

Hejsan. Jag kan nu stolt berätta att jag börjar behärska ritbrädan lite mer. Det blir lättare och lättare att använda den för att flytta markören istället för musen och liknande. Ska snart ge mig på att försöka rita med den. För jag har lovat Frida en bild ritad med den.

Kan också berätta någonting riktigt pinsamt. Jag har träningsverk i armen... av att ha burit min dator på ca 2-4 kg till och från bussarna idag... Gym behövs för mig kan jag lova.

Och jag passar även på att visa er mitt schema för nästa termin, måste säga att jag älskar det.

okej, det syns ganska dåligt. Men jag har iaf styrketräning och stresshantering måndag, torsdag och fredag. På tisdag och onsdag har jag idrott. Sen är det Matematik C, Engelska B, Svenska B, Kemi A och Grafisk formgivning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0