Day n' nite

Hejsan. Nu vill jag börja med att berätta att min lillasyster är på helspänn! Hon vill riva upp papperet på alla julklappar så snabbt som möjligt så hon ska lägga sig och sova snart. Lite sött men vad tusan, hon är 14 år. Borde hon inte växt ifrån det? Hahah aja det är roligt att se i alla fall. Nu är alla julklappar inslagna. Skönt vill jag lova. Blev lite less när jag upptäckte att jag hade missat 2 men det blev bra.

Och jag fullkomligt älskar mina hörlurar. Helt ärligt så är de hur bra som helst. Sköna och bra ljud, vad mer kräver man? Nu ska jag städa mitt rum och min toalett. Sedan är jag helt klar och kan slappna av på riktigt. Ska faktiskt fixa en sista sak kom jag på... Med det säger jag hejdå!

Kommentarer
Postat av: elin

nämen! ;) haha



vad har du för hörlurar? :)

2009-12-23 @ 19:02:56
URL: http://elinalbertsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0