Diva is a female version of a hustla

Nu är det bestämt. Jag beställer mina hörlurar när min lön kommer in på mitt konto eftersom de enbart är billiga fram till 24e och då hinner jag inte beställa dem om jag inte får dem. Så nu har jag bestämt mig för att skicka efter dem själv. Och skönt är det. Då är jag inte utan mycket länge till. Älskar min nokia som jag kan ha alla hörlurar till och inte enbart de som hör till.

Nu ska jag inte tjata på om det utan byta om och börja röra mig mot bussen. Ska nämligen och dra in lite kosing. Behöver jobba de sista 4 gångerna så att jag får lite extra money inför mellandagarna då jag ska beställa allt som jag vill ha. Ska även köpa mig ett par converse tror jag. Nej. Inte tror. Jag ska! Ha en trevlig tisdagskväll.

ps. Provet gick bättre än jag trodde men klarade inte G-nivån. Prövning i janurai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0