Here I go again

Kvällen har varit både lyckad och olyckad. Och det där olyckade stod jag för. Mina idéer är inte tänkta för att komma ut tror jag. I alla fall så blir inte resultatet bra av det. Ska testa en sista idé och sedan ger jag upp. Då får det bli något annat att ha på nyår.

Det är alltid lika trevligt att träffa My i alla fall. Och vi har kommit fram till att han är min Jens. Och jag vet att ingen av er kommer att förstå. Men det är en lång historia som vi tyvärr inte kan göra kort.

Nu ska jag se antingen He's just not that into you eller The ugly truth igen. Vilka tankeställare man får sig utav de filmerna. Kan hända att det blir båda filmerna om ingen stoppar mig.

Kommentarer
Postat av: My

N, i wanna be more than your frien(d) HEHE!

2009-12-30 @ 00:08:45
URL: http://myjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0