I wear the biggest smile!

När jag trodde att dagen inte kunde bli bättre for jag och jobbade. Vet ni hur söta ungjävlar jag har att göra med? Kolla bara på julklappen jag fick av dem (bild här under). Blev tårögd när jag såg det! Ska bjuda dem på var sin godis 7 januari. Det är en sak som är säker.

Sen fick jag även ett presentkort på SF så jag ska se på bio nu på lovet! YES, det ska jag. Länge sedan sist nu känns det som så det passade perfekt. Tack så mycket IFK Umeå. Det uppskattas.

Nu ska jag se ikapp Anna Ankas Jul som jag missade igår pga att jag sov. Ha en trevlig kväll och njut av min spellista!


Kommentarer
Postat av: becca

va gullig julklapp! :)

2009-12-22 @ 22:07:56
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0