Junkyard

Skor: "All Star Light Hi" Optical Withe 699 SEK
Jeans: "Eve" Rinse Organic Stretch 899 SEK
Hood: "Overlay"
Estate Blue 799 SEK
Hörlurar: "Pick-Up" White 299 SEK

Alla kläder hittar ni på junkyard.se
Klicka på länken för att komma till respektive vara.


Helt ärligt. Om ni klickar på länkarna ser ni nog ganska tydligt vilket märke jag tycker har mest snygga kläder. WeSC har verkligen enbart snygga kläder och jag funderar faktiskt på att köpa allt. Hörlurarna hoppas jag innerligt på att jag får av mamma och pappa i julklapp!

Resterande blir nog att köpa när min lön kommer in på kontot. Jenasen är verkligen hur snygga som helst. De är till och med gjorda av ett ekologiskt material. Inte illa pinkat. Nu ska jag fortsätta drömma mig bort bland alla kläder och sedan börja med min middag för att fortsätta kvällen med studerande inför slutprovet i Fysik A som är på tisdag... Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: emelie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAH inte illa PINKAT? säger man så? xD

2009-12-02 @ 22:08:57
URL: http://hihiemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0