Pepparkakshus

Kom på att jag inte har visat er mitt pepparkakshus som jag har gjort. Vart riktigt nöjd. Det står nu i mitt fönster och väntar på att få ätas upp. Någon som har någon aning om när man brukar slå sönder huset? Känner redan att jag längtar till det!

 

Nu ska jag gå upp och ta mig någonting att äta och dricka efter jobbet och sedan ska jag sova. Allt det behövs mer än någon kan föreställa sig. Och jag måste städa... kanske ska göra det innan jag ska sova också. Ja, jo jag tror nog att det blir så. Ha en trevlig torsdagskväll.


Kommentarer
Postat av: caroline

sv: OFTA?!?!??!?!

2009-12-11 @ 17:34:52
URL: http://carranjohansson.blogg.se/
Postat av: vickan

vad fint det blev! :)

2009-12-13 @ 01:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0