Svammel

Hahah, jag kom just på att jag inte berättat att jag och Victor tänker likadant. Minst 1 gång om dagen nu senaste tiden har jag sagt något som han just höll på att skriva eller tvärt om. Det är lite smått läskigt men samtidigt rätt roligt.

Frida misstolkar mina förklaringar också verkar det som.. Hahaha kan lova att jag skrattade när hon förklarade varför också!

Nu ska jag gå i badkaret... nej det blir nog duschen, och sedan göra mig klar inför kvällen. HAHAH hur fjortis lät inte det där. Klockan är inte ens 14.00 och jag ska göra mig klar inför kvällen.. Men jag måste duscha nu så att håret är tillräckligt torrt för att platta det sedan. Orkar inte föna och sådant och mitt hår är så jävulskt tjockt.
Nu ska jag sluta störa alla. Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0