The Holiday

Hejsan.

Snacka om att jag ahr varit duktig idag. Jag klev upp när alarmet ringde 07.15 och bussen skulle gå 07.55 så jag han duscha och allt imorse. Eller, allt han jag inte. Frukosten fick jag hoppa över, som vanligt... varför blir det alltid den som får lida? Jag som älskar mat..

I alla fall, jag gick ut 07.50 för att vänta in bussen, tror ni att den kom? Nejni, där stod jag och frös till 08.20 när nästa buss kom körande istället. Kallt och jävligt var det, men samtidigt uppfriskande. Så jag var rätt pigg när jag kom till skolan. Ska nu ta och lägga in lite bilder på hårddisken och senare lär det komma ett inlägg med lite bilder. Känner att det blivit dåligt om det senaste tiden. Tillsdess, sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0