Wake it up

Less på allt nu. Speciellt datorer. De borde faktiskt inte finnas eftersom de bara gör allt betydligt mycket jobbigare och svårare. Dock så skulle man nog inte klara ett liv utan datorn... Jobbigt

Varför är det så jävla lätt att bli deprimerad under kvällar och nätter egentligen? Det är en sak jag funderat på de senaste veckorna. För under dagarna känner jag mig hur glad som helst, för det mesta. Men såfort folk börjar logga ut från facebook och msn, då slår allt till. Allt blir jobbigt. Att andas blir jobbigt, och det som är det lättaste som finns i vanliga fall.
Okej, där lät jag väldigt... ja jag vet inte vad.

Äsch, nu ska jag se gossip girl och sedan ska jag fixa håret eftersom jag inte kan somna med blött hår. Då ser det förjävligt ut imorgon. Ha en trevlig natt.

Kommentarer
Postat av: elin

därför att man får feber och mår pyttsan. haha

2009-12-04 @ 17:05:40
URL: http://elinalbertsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0