When I think of you I don't feel so alone

Tjabba tjena hallå. Jag har verkligen en hel del för mycket utan det vi kallar för överskottsenergi. Jag vet inte vartifrån den kom men det är ju bra att den finns med mig ikväll. Har nämligen varit så himla trött hela dagen i övrigt.

Nu har jag bestämt mig för att tänka efter innan jag säger saker för att Victor ska få upptäcka att jag är mycket smartare än han tror. Det mesta saker som kommer ut ur min mun är dessvärre formulerade på ett sådant sätt att man kan tro att jag är extremt puckad.

Nu ska jag lägga mig i mi säng och njuta av tanken på dig och på att den snö som föll idag kanske kommer stanna samtidigt som jag ska se Gossip Girl och One Three Hill. Ha en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: caroline

Sv: Jag har gråtit ikväll så det blev en ganska dålig kväll.

2009-12-14 @ 19:19:55
URL: http://carranjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0