You had me @ hello

Snacka om att jag är less nu. Imorse när jag skulle göra mig klar för att fara till skolan så skulle jag kolla hur kläderna satt så jag stället mig på tröskeln (om den heter så...?) för att se bättre och håller i mig i väggen. Smart som jag är så ska jag då vända mig om och gå mot hallen. Tror ni inte att jag vänder mig åt fel håll och slår huvudet i dörrkarmen (om den också heter så...?) Sen så svimmade jag idag. Och mina vantar blev baxxade. Så jag måste ta tag i min stickning nu och göra klart mina lovikavantar. TUR att jag hade börjat på dem. Annars hade jag varit körd.

Nu ska jag göra mig klar för jobbet. Ska vara där om 2 timmar och innan det ska jag ha hunnit äta och stickat klart min ena vante hade jag tänkt mig. Vi ser väl hur det blir med det där sista... Ha en bättre kväll än jag kommer ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0