You make it real to me

God kväll. Jag ville bara berätta att jag nästan är lite less på mig själv. Men bara nästan. Förstörde en rätt stor del av de pengar jag hade på kontot idag nämligen. Dock så var det värt det känner jag så skitsamma. Blev i alla fall verkligen hur nöjd som helst med mina byxor som jag köpte idag. Ska visa dem imorgon när det är ljust ute och man lättare kan få en hyfsad bild.

På tal om imorgon så kommer Erik och Calle till Umeå och ska sjunga? Ska i alla fall dit med min älskade vän Victoria som är helt såld på Erik. Vilken liten fjortis är inte, hehe! Nej jag älskar dig i all fall Victoria!
Nu återgår jag till filmen He's just not that into you. Sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0