Advent



Det här inlägger lär se ut som de flesta bloggarnas idag. Fast ändå inte. Men jag börjar med det som ni alla läst flest gånger den senaste veckan. Idag har jag julstädat och pyntat i mitt rum. Så nu ser det faktiskt lite juligare och lite mysigare ut. Dock så är det här första året som jag har julpynt i mitt rum av egen vilja. Fick ett ryck när jag var på Ica och köpt faktiskt lite små saker. Bilder kommer när allt är klart men här över har ni en liten smygtitt på hur det kan komma att se ut.

Jag tror dock inte att jag orkar med något adventsfika eftersom jag inte är så förtjust i pepparkakor, julmust och allt annat. Eller lussekatter är helt okej. Nej, mer än okej! Men resten är det inte direkt så att jag längtar till. Jag knaprar på mina chips istället. Minst lika gott!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

ELLER HUR!!!!!!! typ den enda som jag vet som inte heller tycker om pepparkakor och julmust!!!!! och GLÖGG, eller gillar du glögg?

2009-11-29 @ 20:17:47
URL: http://hihiemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0