Born to follow







Bild 1&2 :
Från minnesstunden för Niclas igår. Det var jättefint. Ångrar inte att jag gick dit. Tack My för att du kom dit också!

Bild 3 : En töntig tjej som gör inlägget lite roligare. Btw, hon har piercing i näsan nu, awesome!

Hejsan. Jag mår extremt illa. Och nu menar jag verkligen extremt. Det beror på flera saker. Bland annat att jag inte mår bra över huvudtaget. Känns som att jag håller på att bli sjuk igen och det gillas verkligen inte. Sen så har jag ätit för mycker snickerstårta. Köpte en hel och trodde att jag skulle kunna äta upp den också, men nej. Inte det.

Nu ska jag ta en alvedon eller två och lägga mig och sova och se till att få bort allt som kan göra mig sjuk.
Och föresten, ni vet att jag bryr mig om er va? (:

Kommentarer
Postat av: emelie

varför skriver du ALLTID fel och skriver töntig istället för cool??? suck.............hehe

2009-11-04 @ 20:13:05
URL: http://hihiemelie.devote.se
Postat av: din mamma

min tunga ser slemmig ut där btw

2009-11-04 @ 22:57:19
URL: http://hihiemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0