Everything

Nu blir det ett riktigt fjortisinlägg. Värmeskyddet är i håret och det är bara att vänta på att plattången ska bli varm nu så ska jag ta och platta håret. Ska även lägga på lite vasselin på ögonfransarna. Fråga mig inte varför, jag har hört att det är bra bara. Så då blir det så.

Natten lär spenderas med att se på någon film. Har nämligen ingenting bättre för mig eftersom jag inte är det minsta trött. Får dock bli någon film jag har på dvd inte någon från någon hemsida eftersom min mor och far klagar på att det blinkar (?) i deras rum när jag har igång internet.

Imorgon är det i alla fall skola som gäller och jag funderar faktiskt på att klippa lugg innan jag far. Hmm.. kanske ska bli min nattliga aktivitet. Det återstår att se hur jag gör med det. Nu är plattången klart. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0