Like it

Hemma från Victoria nu. Tack för en trevlig kväll, det behövdes vill jag lova. Alla tankar har varit i bakningen och inne i Idol och allt annat som vi pratat om. Vi har alltid en massa saker att prata om även om vi träffade varandra för 1 timme sedan. Vilket är rätt skönt.

Föresten. Mina ögon svider extremt mycket och är röda. Ser ut som att jag gråtit sönder mig och det har jag inte. Tror att det beror på att jag har fått extremt mycket sämre syn så snabbt. För ca 1 månad sedan var den helt okej medan nu ser jag knappt något på morgonarna när jag vaknar och jag klarar inte av att sitta och kolla om det är lampor tänka. Gissa hur roligt det är i skolan? Jag ska kolla upp synen och beställa glasögon/lincer nu inom en snar framtid vill jag lova.

Här ser ni hur fina mina ögon är efter att jag sköljt dem. Awesome.. (och bry er inte om hårstråna som är längre än det andra. Ska fixa till det imorgon.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0