Now, dance

Om allt blir som jag vill nu så flyger jag till Stockholm på lördag. Dock utan pengar och så men det blir trevligt att komma bort från Umeå för en gång skull. Det har jag verkligen behövt senaste tiden. Blir det inte på lördag så kommer jag att fara iväg innan det att jag fyllt 18 år i alla fall för jag vill verkligen bort under någon helg. Hoppas bara på att få med mig någon då också.

Nu ska jag fortsätta sitta i min egna lilla fantasivärld och önska att saker var annorlunda. Ha en trevlig söndag.

Föresten,
min bror och hans tjej är här och här har ni en fin bild som Ronny tagit. Säger ju allt om hur normal släkt jag har.. Kan även berätta att bilden på honom nästan är värre!


Kommentarer
Postat av: emelie

hur ska du ha råd med det lilla vän?

2009-11-16 @ 10:56:40
URL: http://hihiemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0