Wolf

ALLTSÅ SHIT. Jag håller på att dö av denna värme. Jag har dragit ned värmen inne i mitt badrum från 30 grader till 20 grader ochjag har stängt av mitt element i mitt rum. Och ändå är jag hur varm som helst. Känner mig som Jacob i New Moon. Bara det att jag faktiskt känner av det och inte han.

Idag fick jag i alla fall inte fara till skolan eftersom jag fortfarande smittar enligt min mor så jag ska städa rummet så att min far blir klad hest när han kommer hem. Sen funderar jag på att lägga mig och läsa lite fysik eller någon bok. Kanske blir lite av varje. Aja. Det lär komma upp fler inlägg idag. Både tragiska och normala. Tills dess. Ha en trevlig onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0