X-mas-time

Shit vilken stress det är i lägenheten. Mamma försöker nu fixa det sista innan hennes arbetskamrater kommer hit för att äta middag, dricka vin och prata fult. Så jag ska väl ta och raffa åt mig några filmer från vardagsrummet innan de lägger beslag på det så att jag har någonting att göra ikväll.

Antingen så ska jag till Victoria och umgås eller så blir det att ligga hemma ikväll. Hmm.. Jag har inte bestämt mig ännu. Ska i alla fall försöka ta mig in till stan imorgon för att köpa julklappar. Känns som att det är dags för det nu. Jag får verkligen ångest. Vill inte att det ska vara jul. Jag tycker inte om den delen av året. Skulle gärna hoppa över det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0