Nyår








bilder: jag och frida

bild1: en extremt glamourös middag. Pizza direkt ur kartongerna.
bild2: ett otroligt härligt gäng tjejer.
bild3: början på något underbart!
bild4: en av alla saker som hände när vi lämnat stan för att tillbringa resten av kvällen på ersboda.

Hejsan. Nyår var det bästa jag har varit med om. Så otroligt skönt det kändes att lämna 2009. Det året har inte bjudit på många bra stunder.

Den sista kvällen under 2009 spenderade jag tillsammans med några av Umeås trevligaste tjejer. Så det var inte helt fel. Vi åt pizza direkt ur kartongerna för att tallrikarna var försmå och vi slapp diska. Vi tog en hel del bilder och lyssnade på bra musik. Vi skrämde upp en del av tjejerna som nu tror att Jay-Z ska ta över världen.
Vi fick skjuts in till stan och gick omkring där i ca 2 timmar innan vi gick till Victor. Därifrån får vi vid kvart i 3 och då hände något magiskt.
Vi åkte tillbaka till lokalen och stannade där tills bussarna började gå hem igen. Pratade. Skrattade. Levde livet. Allt var ruskigt bra.

Jag såg Umeås snyggaste kille där vid 03.00 tiden 1 januari och självklart önskade jag honom ett gott nytt år! För mitt år har redan blivit så bra det skulle kunna bli känns det som. Jag har redan hunnit ändra på så många saker som förstört så mycket tidigare. Jag ljuger inte då jag säger att jag är extremt lycklig! Ha ett fortsatt trevligt 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0